AKILLI ÇÖZÜM MERKEZİ

İade

İade talebimi nasıl gönderebilirim?
İade talebinde bulunmak için:
– Sanal Ofis hesabınıza giriş yapın ve “Yardım Merkezi” butonuna tıklayın
– “Bize ulaşın” butonuna tıklayın, bilgilerinizi girin
– “İade Talebi” kategorisini seçin
– BT Kimliğini, Sipariş Numarasını, iade talebinin nedenini belirtin ve Geçerli Kimlik kopyasını ekleyin
İsteğin iade süre içinde gönderilmesi gerektiğini unutmayın.
İade edilen tutarımı banka hesabıma aktarabilir miyim?
Hayır. İade edilebilir tutar, satın alma işleminiz için kullandığınız ödeme kanalına yatırılacaktır.
İademi nasıl alacağım?
İade edilebilir tutar, satın alma işleminiz için kullandığınız ödeme kanalına yatırılacaktır.
Para iadesi için başvurduğum halde ürün bana teslim edildiyse ne yapmalıyım?
İade talebiniz ödemesiz dönem içinde gerçekleştiyse, ürünü QNET Ofisimize iade etmeniz ve aşağıdaki bilgileri sağlamanız gerekir:
– BT kimliğinizi ve paketin üzerindeki tam adınızı belirtin – Gönderi numarasını bildirin
– Ürün zarar görmemiş, kullanılmamış ve iyi durumda olmalıdır
Lütfen talebin yönetimin onayına tabi olduğunu unutmayın.
QVI ürününün yetkilerinden birini kullandım, para iadesi talep edebilir miyim?
QVI ürünü kullanıldıktan veya etkinleştirildikten sonra para iadesine izin verilmez.
Kısmi bir para iadesi talep edebilir miyim?
Hayır. Kısmi para iadesi taleplerini işleme almıyoruz.
Neden aradan 30 iş günü geçmesine rağmen kredi kartıma iade yapılmadı?
Size daha fazla yardımcı olabilmemiz için bize kredi kartınızın ilk dört ve son altı hanesini iletmenizi rica ederiz.